Inštrukcije matematike

Pokličite:

Cena inštrukcij:

posamična ura: 15 eur/45 min

Kje:

Lokacija za inštrukcije matematike je zaenkrat po dogovoru, lahko tudi na daljavo.

Področja dela

  • razvijanje številske predstave oziroma občutek za števila (ogromno otrok je to nehalo razvijati, saj se preveč zanašajo na kalkulator);
  • treniranje uporabe matematičnega zapisa in postopkov (obvladovanje tega postane pomembno v višjih razredih in letnikih, kjer se ne da vsega izračunati z logiko in s stranskimi računi);
  • izboljševanje abstraktnega mišljenja
  • spodbujanje lastnega razmišljanja in raziskovanja
  • grajenje samozavesti za reševanje nalog na svoj način, pri čemer otrokov način razmišljanja usmerjam, da svoje razmišljanje nadgrajuje in da je vedno matematično pravilno (praksa jasno pokaže, da so otrokovo znanje najšibkejše tam, kjer dela na pamet; otroka učim, da razmišlja sam, moja naloga pa je, da ga skozi njegovo razmišljanje pripeljem do pravilnega rezultata);
  • izboljšanje samopodobe pri matematiki.

Način dela

  • učenec naloge rešuje “s svojo roko”. Jaz ga pri tem usmerjam in, če je potrebno, vodim do rešitve. Predhodno demonstriram in razložim snov, če je to potrebno;
  • učenca vodim k samostojnemu reševanju. S tem si po pravilni rešitvi potrdi pravilnost svojega pristopa k reševanju, kar mu dvigne samozavest;
  • med uro skrbim, da je učenec osredotočen in motiviran na način, da vnesem telesno gibanje, zgodbe, izzive itd. (odvisno od otrokove osebnosti)
  • z otrokom gradim tudi njegova šibkejša področja, saj je namen doseči vsesplošen pozitiven odnos do matematike;
  • poudarjam vsa močna področja učenca in jih uporabljam za to, da izboljšava šibka področja;
  • spodbujam, da učenec sam prevzame odgovornost za to, da ve, kaj zna in česa ne;
  • svetujem pri načinu učenja;
  • če je potrebno, na individualni ravni pripravim svoje učne pripomočke, ki učencu pomagajo pri razumevanju.

Moje izkušnje

Uspehi

  • učenec, ki na prvih inštrukcijah praktično ni bil odziven, se me sedaj vedno razveseli in matematiko dela tudi sam doma;
  • učenka imela do mene najprej odklonilen odnos, nato sva vzpostavili prijateljski stik in v nadaljevanju inštrukcij je začela nazaj pridobivati zaupanje v svoje razmišljene in pristope pri reševanju nalog;
  • učenka, ki se je nehala “piflati” formule, ker jih je začela razumeti;
  • učenka, ki se je navdušila na matematično indukcijo, potem ko sem ji razložila, v čem je “fora”;
  • in še mnogo podobnih primerov …

Več o meni:

NAJLJUBŠI VIC

SRCE MATEMATIKE NA FB

Kontaktiraj me: